پخش آهنگ برای طرف مقابل بدون میکروفن

با سلام خدمت دوستان عزیز و همچنین سلام ویژه به آقا مهدی آقا مهدی یه ترفند جالبی به من معرفی کردند تو قسمت نظرات که عین ترفندی که برام زحمت کشیدن و نوشتند را براتون کپی کردم . خودم امتحان نکردم هنوز . از آقا مهدی کمال تشکر را دارم . من تازگیها یک امکان جدید یاهو مسنجر رو کشف کردم که از این قرار است شما می توانید هنگام چت برای طرف مقابلتان اهنگ با کیفیت بدون میکروفن بگذارید شما اهنگی رو که می خواهید برای طرف مقابل پخش کنید به فرمت wave در می اورید و در پوشه media (اون جایی که یاهو مسنجر رو نصب کردید) pase می دهید و بعد اگر بخواهید برای طرف مقابل اهنگ پخش شود نام اهنگی که در پوشه media پیس داده اید تایپ می کیند و بعد دکمه send را بزنید با تشکر مهدی افضلی از کرمان امید وارم که به دردتون بخوره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد